La carretera N-II entre Barcelona i Girona és un dels principals accessos viaris de la connexió nord-sud catalana, circulant una mitjana de 21.000 vehicles diaris.

En aquesta carretera, al seu pas pel terme municipal de Tordera, hi ha dos punts que suposen algun tipus de risc d’accidents. Per aquest motiu, el Ministeri de Foment està realitzant obres de millora del traçat i reordenació dels accessos amb un pressupost de 5.109.492,02 €. Aquestes obres, la finalització de les quals s’espera sigui a la fi de 2016, s’estan realitzant amb desviaments provisionals per no interrompre la circulació, ja que és un pas important de vehicles.

En el primer punt, quilòmetre 684+100, hi ha un accés a una urbanització mitjançant un creuament a nivell que permet girs cap a l’esquerra on es produeixen freqüents col·lisions front-laterals.
En el segon, en el punt quilomètric 685+780, hi ha un enllaç amb un pas inferior de baix gàlib, insuficient per al pas de camions i sense espai per al pas de dos vehicles simultàniament. A més, les incorporacions a la N-II són directes, en pendent i amb poca visibilitat.

Una bona part del nostre treball diari consisteix a millorar la seguretat vial mitjançant la construcció de carreteres, obres de millora, control o la conservació, afirma el director general de Arnó, Joan Albert Arqués.
Els nous enllaços, executats per Arnó, que s’estan fent en tots dos punts de risc, són passos inferiors amb amples rotondes per a una circulació segura. També s’estan modificant els paràmetres del traçat de la carretera segons la legislació vigent.